13 Kasım 2010 Cumartesi





**GÜNEŞİM REHİN KALDI*





İç cebinde unutulmuş , kapaklı bir ayna gibiyim



Orta yaşlı bir bavulun , akordu bozuk hayatında



Kendiyle kavgalı yılların, yosun kaplı dibiyim



İpotekli sırların, haciz mağduru pahasında



Ne zaman yola düşeceği tutsa, gözümde saklı incinin



Kanatları kırılır , göğüs kafesimde çırpınan güvercinin



Her vazgeçişim , biraz nedamet koktu, biraz asilik



El yazması dilekçemdeki imza , neden bu kadar silik?



Umutlarımı emanet bıraktığım, ağaçlar kesilmiş



Daha dün atmıştım kalbime bir çizik ,bugün kim silmiş?



Sonsuzluğa gönderdiğim isyanlara takılan hangi akılsa



Siyah bir uçurtma olup ıssız dağlarımın eteğine takılsa



Son yolcusunu uğurlayan tozlu yol hep huzuru eskitir



Dönüşleri unutup hızla çarpılan her kapı duvarlarımı incitir



Çingeneler mevsiminden kalma , neşe yüklü bir sesle



Her hüznün dip köşesinde, bir mutluluk filizlenir hevesle



Bir el uzatımı kadar yakın, nabzımdaki aylak atışlar



Göğe çekilen bulutlara tırmansada köz tenli kışlar



Kısa dönem şafakların ürpertisiyle, üşür dururum



Üvey bahçelere mahkum, güller misali kururum



Zor yılların ardından bana ,düşünce özgürlüğü kaldı



Fırtınasına sığınmış gölgem kaygılı , güneşim rehin kaldı

2 yorum:

  1. Şiirin çok güzel
    Ben sana demiştim ..kalem her zaman vefalıdır ...
    Sen her ne kadar istemesen de yazmaya küssen de ...o kendınden akıyor kaleme sen fark etmesen de.
    Bu şiirlein küsmeden öncekılerden daha anlamlı ve kalıtelı ...çok begendım cıdden arasıra küsmekte işe yaryormuş..
    sessizliğini kabul edip şairliini kabul etmeyen dosta selametle...

    YanıtlaSil
  2. Kalem her zaman vefalıdır da, şiir de çok nankör bir uğraşmış, şairler öyle diyor.Sürekli ilgi ve alâka istermiş.Ben şiire küsmedim, şiir bana küstü, sonra bir gün aklına esti geldi barıştı.

    YanıtlaSil